Bagan ke Bengang?

Kesian




Ramai menjangkakan bahawa akan lahir seorang bayi yang tidak pernah difikirkan dalam sejarah, di mana akan dilahirkan oleh seorang lelaki yang sihat. Setakat ini tidak diketahui jantinanya, dan tidak di pastikan sudah berapa bulan. Yang pasti, ia masih baru. Polis masih membuat siasatan mencari siapa yang bertanggungjwab terhadap insiden ini. Selain itu, ramai pihak membuat pelbagai spekulasi mengatakan Azeez bukan di 'serang' oleh seorang, tetapi 8 orang, yang dimaklumkan orang-orang yang 'menyerangnya' adalah lelaki. Walaupun Azeez ketika insiden itu berlaku ditemani beberapa orang teman setianya, namun masih tidak mampu untuk menggelak. Berita juga melaporkan, pakaian/baju Azeez koyak rabak akibat tindakan 'ganas' penyerang itu.


Doktor masih tidak dapat mengesan tanda-tanda pada pesakit akibat 'serangan' yang berlaku. Kemungkinan ia luka dalaman. Tidak menolak kemngkinan sakit yang di alami Azeez berlaku pada Hatinya. Berita memaklumkan, penyakit yang alami Azeez berlaku tidak mengira tempat dan masa. Sebelum ini di Kuala Terengganu, Azeez turut mengalami sakit/luka yang sama. Dan ia berulang di Bagan Pinang ini.



Azeez menerima rawatan awal lantaran tanda-tanda awal beliau akan melahirkan anak. Bersamanya di sisinya, isteri tersayang yang sabar dan tabah menunggu. Doktor meramalkan kemungkinan rawatan Azeez akan tamat, dan Azeez akan keluar dari hospital selewat-lewatnya 11 haribulan 10 ini bergantung kepada ketabahan pesakit. Namun, tarikh kelahiran anak nya itu masih menjadi tanda-tanya..

Persoalan yang perlu dijawab:

Adakah Azeez terpaksa..atau meRELAkan diri?
Anyway..Tahniah Azeez!!
Bagan atau Bengang?

Comments