Najib Dalang Pindah Undi Tentera


Lagi projek “Formula Pekan” Najib Altantuya memindah undi. Apabila siap sepenuhnya kelak, Kem Batalion 4/405 (AW) Pekan akan menempatkan lebih 2000 anggota tentera serta keluarga yang dipindahkan dari kem sedia ada di Taman Gelora, Kuantan.

Kem tentera berkenaan kini berada dalam Parlimen Kuantan.pemindahan ini bermakna Najib Altantuya akan mendapat tambahan 2000 undi dari kem tersebut.

Sebelum ini ketika proses persempanan semula yang dilaksanakan sebelum Pilihan Raya Umum ke-11 pada 2004, SPR telah diarah mewujudkan DUN yang dikenali sebagai Pulau Manis.

DUN itu dicipta melalui pengambilan sebahagian daripada Parlimen Kuantan. Kem Tentera Batu 10 yang dahulunya terletak dalam Parlimen Kuantan kini beradadalam DUN Pulau Manis.hasilnya Najib Altantuya memperolehi 13 000 undi pos pada PRU2004.

Begitulah sifat pempin yang tamak. Demi kepentingan peribadi, negeri sudah bankrap RM5 bilion. Akibat banyak menabur wang, negeri tergadai. Orang kata “Menang Sorak tapi Kampung Tergadai” atau yang paling sesuai ialah “Tahu Malu tetapi Dedahkan Kemaluan”

Comments