Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

Kambing Tidak Dibenarkan Demontrasi

Saturday, 5 September 2009


Pihak Polis Simpanan Persekutuan (FRU) bukan sahaja tidak membenarkan orang awam berdemonstrasi menuntut keadilan malahan turut menghalang demonstrasi yang dianjurkan oleh beberapa ekor kambing. Inikah polis Malaysia? Adakah polis sudah fobia dengan demonstrasi sehinggakan kambing pun mereka takut?

Adakah kambing-kambing tersebut turut disembur dengan gas pemedih mata dan water canon? Jika kambing tersebut dilakukan demikian maka terbuktilah bahawa sesiapa yang berdemonstrasi dijalanan tanpa mendapatkan permit polis akan dikasari walau kambing atau binatang sekalipun.

Kerja polis sekarang adalah membanteras sesiapa sahaja termasuk binatang kecuali binatang pemimpin UMNO/BN. Sebab polis tidak berbuat demikian kepada pemimpin UMNO/BN adalah kerana polis itu telah dilembukan dengan dicucuk hidung dan bodoh seperti lembu peliharaan UMNO/BN.

Apakah tugas polis selepas ini? Adakah mahu dilembukan oleh UMNO/BN atau sebaliknya? Kemungkinan akan berlanjutan setahun lagi apabila Ketua Polis Negara yang merangkap ahli kongsi gelap, Musa Hassan telah disambung kontraknya setahun lagi sebagai Ketua Polis Negara.

Sebab kontrak disambung berkemungkinan kontrak dengan kongsi gelap belum tamat. Urusan dengan kongsi gelap masih berjalan lancar dengan adanya Ketua Polis Negara ini. Inilah Ketua Polis Negara yang tidak ada kemaluan dan sanggup memegang jawatan tertinggi dalam bidang kepolisan.

2 comments:

BUJANG SUSAH said...

kalau dah namanya pun anjing memang la x tau malu... tua kutuk x sedar diri...

bLurr said...

nak raya ni harga kambing naik dowh sebab tu diorang halau... x)

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat