Pengikut Blog

Peringatan Dari Langit

UMNO Memang Celaka

Friday, 3 July 2009

Sesiapa yang berada sekitar pasar malam di taman perumahan Melaka Baru boleh menyaksikan dan dapat melihat kelakuan UMNO serta anak-anak mudanya melakukan perkara yang amat bodoh lagi bangan dengan melakukan kekecohan di kaunter daftar pengundi di mana pihak DAP menyediakan perkhidmatan daftar pengundi dan bukannya daftar ahli DAP.

Kejadian itu berlaku sekitar 8.15 malam ketika orang ramai sedang berpusu-pusu ke pasar malam. Alasan yang diberikan oleh UMNO adalah gerai tersebut mengganggu orang berniaga sedangkan pada awalnya tidak ada sebarang yang terganggu sehinggalah orang UMNO yang bangang ini melakukan provokasi.

Kita dapat melihat contoh yang ditunjukkan oleh UMNO/BN ini. Orang-orang BN memang seperti sudah takut pada bayang-bayang sendiri sehinggakan tidak dapat membezakan kaunter daftar pengundi dengan tempat buat ceramah.

Seramai 30-40 orang termasuk anak muda UMNO menyerang kaunter tersebut seberti Babi Negara (BN) yang kelaparan. Sudah dijangka mereka akan melakukan provokasi kerana semenjak pukul 6.00 petang mereka telah merancang untuk mencetuskan huru-hara serta menimbulkan kesan-kesan negatif kepada orang ramai.

0 comments:

Sahabat Singgahan

Nuffnang

Malaysiakini

KeadilanDaily

UMNO Online

Utusan Online

Kosmo Online

 
 
 

Top 10 Blog Sahabat