Naib Ketua Pemuda UMNO Datang Bulan

Nama sahaja Naib Ketua Pemuda UMNO Bukit Katil tetapi perasngai macam syaitan. Menghasut orang melakukan provokasi. Ini baru sahaja Naib Ketua sudah tunjuk samseng. Kalau sudah menjadi menteri, sanggup membunuh agaknya.

Beginilah sikap orang yang didikan secular yang hanya mahu mempertahankan ketuanannya. Sedangkan maruah sendiri sudah tergadai dengan keceluparan kata-kata. Peribahasa blogger kepada Naib Ketua Pemuda UMNO Bukit Katil ini adalah belajar tinggi-tinggi tapi bodoh dan bangang berlapis-lapis. Memang malang sesiapa duduk dalam UMNO yang serba jahil dan tidak tahu hormat orang.

Lagak cakap seperti ketua komunis. Mencabar pihak polis dengan mengeluarkan kata-kata kesat sehinggakan polis ini barua mereka. Orang Melayu UMNO hanya hebat dengan cakap besar dan mahu tunjuk handal tetapi bila berdepan mereka macam pondan.

Sesuailah istilah telur hilang sebiji kepada Naib Ketua Pemuda UMNO Bukit Katil. Dia mengajak pemuda UMNO untuk membuat huru-hara tetapi dia sendiri yang takut. Itulah sifat UMNO yang pengecut bila telur sudah bergegar. Harapkan telur, telur sudah tembelang.

Sebenarnya UMNO punya usia di Melaka tunggu masa untuk dikuburkan bersama Ali Rustam. Bila tiba masa, UMNO di talkinkan dan kuburnya kita tidak tahu untuk dikuburkan di mana kerana kita tidak tahu UMNO berjuang pakai dasar apa kerana Islam pun mereka tolak. Komunis berjuang pun pakai kitab. Kuburkan sahaja UMNO dalam sungai Melaka kerana sungai itu sesuai dengan kemampusannya UMNO dalam peta Malaysia.

Comments