Babi, Selsema Babi, Gila Babi dan Membabi Buta

Hari ini banjir melanda Melaka akibat keceluparan mulut barua-barua Ali Rustam seperti Jailani Khamis. Bila barua seperti itu bercakap maka langit pun tidak sanggup mendengar lalu diicurahkan air hujan rahmat untuk membersihkan dosa-dosa yang ditinggalkan oleh pemimpin UMNO yang jahil serta bodoh itu. Banjir tersebut adalah satu bala kepada UMNO kerana hampir seluruh institusi pengajian dalam Melaka ditutup akibat selsema babi.


Akibat selsema babi maka berhati-hatilah dalam membabikan rakyat. Jangan kerana kepentingan diri, rakyat dibabikan dengan keangkuhan barua dan balaci UMNO ini. Cakap mahu menolong orang Melayu tetapi bagaimana dengan Melayu Kelantan. Adakah mereka terbela?


Kembalikan isu tuntutan royalti minyak Kelantan. UMNO jangan membabikan rakyat Malaysia kerana mahu babikan duit poket sendiri. Jika mahu tolong melayu maka tolonglah melayu Kelantan dan jangan buat kerja membabi-buta seperti menyebarkan selsema babi.


Jangan mempolitikkan babi supaya ia berpolitik sedangkan pemimpin UMNO tidak berpolitik seperti babi. Cegah UMNO maka hilanglah selsema babi.

Comments

LegendZ said…
banyaknya babi...ahahaha