Kebodohan Anuar Safian Seperti UMNO


Ketua Pemuda UMNO Kelantan, Anuar Safian sememangnya buta sejarah dan tidak tahu tentang agama. Budak hingusan itu hanya pandai membuat andaian serta menggunakan kuda tunggangnya seperti media untuk membuat kenyataan akhbar

Nampaknya hero UMNO Kelantan ini mahu tunjuk hebat sempena kempen pilihan raya DUN Manek Urai serta mahu mencetuskan huru hara yang agak sesat seperti di bawa oleh komunis. Betul, kalau UMNO dikatakan seperti komunis dan ajaran sesat.

Lagi kebodohan Anuar Safian dalam memaminkan isu politik. Kenapa mereka bimbang dengan PAS yang bekerjasama dengan DAP dan PKR? Adakah UMNO kecewa kerna PAS tidak mahu bekerjasama dengan mereka? Bukan setakat PAS, parti komponen BN yang lain sudah tidak percaya dengan UMNO yang dikatakan gila meroyan mahukan kerajaan perpaduan sedangkan mereka sendiri sudah mencapai umur untuk meninggalkan politik Malaysia.

Adakah Anuar sudah lupa kewujudan Ayah Pin adalah selepas BN menawan Terngganu pada 2004. Maka sudah terbukti yang UMNO memang melahirkan perjuangan seperti Ayh Pin kerana menganggap itu adalah mudah dan cepat.

Cuba Anuar lihat gambar di atas, adakah cara ini Islam yang ajar? Fikirlah sendiri dan jangan jadi badut UMNO

Comments